استاندار آذربایجان شرقی: مردم رای خود را به دقایق پایانی نگه ندارند

استاندار آذربایجان شرقی ضمن اشاره به این که ‌مردم رای دادن خود را به دقایق پایانی نگه ندارند، اظهار داشت: امروز انتخابات حق قانونی و حق شهروندی ماست و شرکت در انتخابات استفاده از این حق قانونی و شهروندی است.

محمدرضا پورمحمدی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با ذکر اینکه تا اکنون، انتخابات بدون مشکل امنیتی خاصی در حال برگزاری است گفت: ۶۱ هزار نفر نیروی انسانی آموزش دیده در ۳۰۵۲ شعبه فعالند و انتخابات با مشارکت خوبی ادامه دارد.

وی افزود: با وجود اینکه احتمال تمدید وجود دارد اما مردم رای دادن خود را به دقایق پایانی نگه ندارند.

پورمحمدی در همین خصوص اظهار داشت: امروز انتخابات حق قانونی و حق شهروندی ماست و شرکت در انتخابات استفاده از این حق قانونی و شهروندی است.

به گزارش اولکمیز، استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هر چقدر مجلس قوی داشته باشیم آینده روشن‌تر بوده و توسعه امیدوارکننده‌تر خواهد بود، اضافه کرد: هر چقدر پشتوانه رای نمایندگان بیشتر باشد برای استان مفید خواهد بود.

وی شرکت در پای صندوق‌های رای را سرافرازی دوستان و سرافکندگی دشمنان دانست و ابراز داشت: با شرکت با شکوه در انتخابات، باید این میثاق همدلی و همبستگی را بیشتر نشان دهیم.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات مجلس یازدهم اولین انتخابات بعد از بیانیه گام دوم انقلاب است و باید این مجلس را باشکوه تر از گذشته برگزار کنیم.

درباره نویسنده

582 نویسنده

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق این سایت برای © 2024 اولکمیز. محفوظ است.