اولکمیز - http://olkamiz.ir

اهتمام جدی در رفع فقر فضای سبز شهر تبریز

ایرج شهین‌باهر افزود: پروژه‌هایی را در دستور کار قرار دادیم که ویترینی نبوده، ولی برای رفاه مردم ضروری است؛ همانند توسعه مسیل‌های شهری و فضای سبز که رفاه مردم را تأمین می‌کند.

شهردار تبریز با اشاره به اهتمام جدی مدیریت شهری برای رفع فقر فضای سبز شهری در تبریز خاطرنشان کرد: تمام رویکردهای مدیریت شهری در راستای رفع فقر فضای سبز تبریز بوده و در این راستا چندین پروژه بزرگ فضای سبز و چند پارک بزرگ را در دست احداث دارد که تا پایان سال افتتاح می‌گردد.

او یادآور شد: از پارک‌های کوچک محله‌ای که قبلا منبع درآمد کذایی برای شهرداری بوده و مجتمع‌های تجاری در آن مکان‌ها ساخته می‌شد، چشم‌پوشی کردیم و تفکر فروش فضای سبز شهری وهزینه در پروژه‌های غیر ضروری را کنار گذاشته و تمام انرژی و اولویت خود را صرفا برای فضای سبز قرار دادیم.

شهین باهر همرامی شهروندان در حفظ و نگهداری سازه‌های شهری را ضرورتی برای زیبایی شهری دانسته و یادآور شد: اجرای پروژه‌های شهری با مدیریت شهری بوده ولی نگهداری آن بر عهده مردم است و از عموم شهروندان تبریز می‌خواهیم که مانع تخریب سازه‌های شهری در محلات توسط برخی افراد نامسئول باشند.

او در پایان صحبتهای خود از همکاری ساکنین کوچه پروین و صبر و حوصله آنها در مدت زمان ساخت پیاده‌راه کوچه‌ پروین قدردانی کرده و ابراز داشت: از همکاری و همراهی مردم بخصوص در کوچه پروین اعتصامی نیز تقدیر و تشکر می‌کنم که صبر پیشه کرده و همکاری خوبی با عوامل شهرداری داشتند؛ همچین از تمامی عواملی که در این پروژه‌ها زحمت کشیده‌اند از مدیران منطقه تا پیمانکار و کارگران زحمتکش که واقعا تلاش زیادی برای اجرای پروژه‌های شهری انجام دادند نیز قدردانی می‌کنم وامیدوارم که دست در دست هم دهیم و زیبایی و آبادانی شهر را حفظ نماییم