برخورد با تفکیک کنندگان زباله‌های سطح شهر تبریز/ معرفی ۱۰۰ نفر تفکیک کننده زباله به دادگاه

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از برخورد قاطع با تفکیک کنندگان زباله‌های سطح شهر خبر داد.

علیرضا اصغری اظهار داشت: در راستای حفظ بهداشت محیط، سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با تفکیک کنندگان زباله‌ها از باکس‌های سطح شهر قاطعانه برخورد می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: طبق تبصره یک ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تفکیک کنندگان زباله‌های سطح شهر متخلف شمرده می‌شوند و عوامل سازمان مدیریت پسماند بر اساس هماهنگی های انجام شده با دستگاه قضایی استان با همکاری نیروی انتظامی این افراد را بازداشت کرده و جهت سیر مراحل قضایی به قوه قضائیه معرفی می‌کنند.

وی افزود: از ١٩ بهمن ماه سال جاری حدود ۱۰۰ تفکیک کننده جهت اعمال قانون به دادگاه معرفی شده اند و این روند با جدیت هرچه بیشتر ادامه دارد تا بتوانیم به نوبه خود بهداشت محیط را از دست تهدیدها محافظت کنیم و روز به روز به سمت آرمان شهر تبریز نزدیک تر شویم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند وظیفه دارد تا در حوزه فعالیت‌های خود با رعایت اصول بهداشتی از انتشار بیماری ها جلوگیری کند که در شرایط فعلی ویروس کرونا از اهم موضوعات است و این انتظار را از شهروندان فهیم تبریزی داریم که در صورت مشاهده هرگونه تفکیک کننده‌ای از باکس‌های زباله سطح شهر سازمان مدیریت پسماند را مطلع کنند تا عوامل سازمان که به صورت شبانه روزی در حال آماده باش هستند اقدامات لازم را انجام دهند.

درباره نویسنده

582 نویسنده

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق این سایت برای © 2024 اولکمیز. محفوظ است.