برقراری ویدیو کنفرانس با رهبر انقلاب در هفته آینده

استاندار آذربایجان شرقی گفت: هفته آینده ویدیو کنفرانسی با مقام معظم رهبری جهت طرح مسائل و مشکلات استان و عرض ارادت خدمت معظم له خواهیم داشت.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور وزیر صمت تشکیل شد، اظهار کرد: با وجود همه مشکلات با تلاش همه مسوولان استان و همراهی آحاد مردم کارهای مهمی در استان آذربایجان‌شرقی صورت گرفته است.

وی افزود: سال گذشته در توسعه واحدهای تولیدی رتبه دوم و ایجاد واحدهای جدید رتبه اول کشور را به خود اختصاص دادیم و صادرات غیرنفتی استان در سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.

پورمحمدی در عین حال خاطرنشان کرد: در بخش‌های عمرانی، کشاورزی و خدمات هم روند مطلوبی را در آذربایجان‌شرقی شاهد بودیم.

این مسوول از وزیر صمت درخواست کرد: به عهد خود نسبت به تفویض اختیارات لازم به مسوولان استان وفادار باشد؛ چرا که بسیاری از مشکلات با تفویض اختیار قابل حل است.

این مسوول با اشاره به انحصار واردات نهاده‌های دامی و مشکلات حاصل از آن متذکر شد: چرا فقط چند نفر می‌توانند نهاده های دامی را وارد کنند؟! اگر این اسمش مافیا نیست پس چیست؟

استاندار آذربایجان شرقی در پایان صحبت های خود گفت: هفته آینده ویدئو کنفرانسی با مقام معظم رهبری جهت طرح مسائل و مشکلات استان و عرض ارادت خدمت معظم له خواهیم داشت.

درباره نویسنده

582 نویسنده

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق این سایت برای © 2024 اولکمیز. محفوظ است.