جزئیات پرداخت هزینه سرویس مدارس آذربایجان شرقی در تعطیلات کرونایی

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی جزئیات پرداخت هزینه سرویس مدارس استان بعد از تعطیلات کرونایی را تشریح کرد.

اصغر شفائیه اظهار کرد: طبق آیین نامه کارگروه ماده ۱۸ استان ها، برای این که رانندگان سرویس مدارس به دلیل تعطیلی مدارس از اسفندماه، با مشکل مالی مواجه نشوند، مبلغی به صورت علی الحساب به مدت ۱۵ روز به حساب رانندگان واریز شد.
وی با بیان این که والدین هزینه ی سرویس مدارس را فقط تا ۱۵ اسفند ماه سال گذشته پرداخت کنند، گفت: ما در قبال رانندگان سرویس مدارسی که به صورت قانونی با شرکت های مجاز همکاری می کنند، مسئول هستیم و در مورد سرویس هایی که اولیا خودسرانه نسبت به همکاری با آن ها اقدام می کنند، مسئولیتی نداریم.
وی خاطرنشان کرد: طبق بخش نامه ی ابلاغی در ۱۵ اسفند ماه، هزینه ی رانندگان سرویس مدارس به صورت علی الحساب تا ۱۵ اسفندماه پرداخت شده است.
شفائیه بیان کرد: هفته ی آتی کارگروه ماده ۱۸ استان متشکل از نماینده ی استانداری، شهرداری، تاکسیرانی، اولیا و مدیران مدارس تشکیل و تصمیم گیری در مورد دریافت و پرداخت هزینه های سرویس های دانش آموزان در سه ماه اول سال ۹۹ اتخاذ شده و به اولیای عزیز و شرکت های مجاز ارائه دهنده ی خدمات حمل و نقل دانش آموزان اعلام خواهد شد.
وی افزود: طبق آیین نامه اجرائی ابلاغی هئیت دولت، تبصره ی ۲، پرداخت های سرویس مدارس براساس روزها و ساعت های جابه جایی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: اگر تعطیلی مدارس به اتمام برسد، پرداخت هزینه ی سرویس مدارس در قبال ارائه ی خدمات به دانش آموزان تداوم خواهد داشت.

درباره نویسنده

582 نویسنده

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق این سایت برای © 2024 اولکمیز. محفوظ است.