راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در تبریز برگزار شد

امسال به خاطر شیوع کرونا و ضرورت دوری از تجمع‌، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در تبریز، همانند سراسر کشور با حضور خانواده‌ها، ولی متفاوت از سال‌های گذشته و به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

راهپیمایی خودرویی و موتوری با حضور خانواده‌ها در تبریز هم از ساعت ۹ صبح از میدان بزرگ ائل‌گلی آغاز شده و خانواده‌ها با خودروی شخصی خود و برخی نیز بر روی موتورهای خود در این راهپیمایی شرکت کردند.

امسال، علی رغم شیوع کرونا و تغییر شکل برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم غیور، انقلابی و شهیدپرور تبریز به صحنه آمده و در داخل خودروهای خود حضور و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

بر این اساس، خودروها و موتورسیکلت‌ها به‌صورت کاروان از محلات و مقابل مساجد، به‌طرف مبدأ حرکت کرده و با اجرای برنامه توسط رزم نوازان ارتش و گروه سرود دانش آموزی از میدان بزرگ ائل‌گلی طی یک‌ساعت به مقصد فلکه خیام واقع در بلوار شهید باکری(ائل گلی) حرکت می‌کنند.

در این راهپیمایی، شعارهایی با محوریت “محکومیت اقدامات مستکبران جهان و حمایت همه جانبه ملت ایران از انقلاب اسلامی ایران” بر روی خودروها نصب شده و پرچم سه رنگ ایران اسلامی برافراشته‌ شده است.

همچنین گروه‌های ورزشی چوگان و اسب سواری نیز در کنار راهپیمایی خودرویی حضور دارند.

به گزارش ایسنا، در پایان راهپیمایی خودرویی، به ۲۲ خودرویی که زیباترین تزئین را داشته باشد، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

همچنین، مراسم ویژه‌ای نیز بعد از راهپیمایی خودرویی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از ساعت ۱۱ قبل از ظهر در محوطه سنگفرش ارک تبریز برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، امسال در کنار راهپیمایی خودرویی و موتوری، راهپیمایی مجازی نیز در بستر اینترنت برگزار شده است.

مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز مراسم ۲۲ بهمن – تبریز
عکس: ایسنا

درباره نویسنده

582 نویسنده

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق این سایت برای © 2024 اولکمیز. محفوظ است.