راه اندازی و نصب تونل های ضدعفونی در ادارات و سازمان های شهرداری تبریز

شهردار تبریز از راه اندازی و نصب تونل های ضدعفونی در ادارات و سازمان های شهرداری تبریز خبر داد.

های ضدعفونی هوشمند امروز برای اولین بار در تبریز توسط گروه صنعتی ماشین سازی تبریز راه اندازی و با حضور شهردار تبریز رونمایی شد.

ایرج شهین باهر در حاشیه مراسم رونمایی از این تونل ضدعفونی گفت: این تونل ها یکی از نیازهای ضروری در شهر تبریز بود که به همت مجموعه بزرگ ماشین سازی تبریز به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این تونل های ضدعفونی هوشمند بوده و به صورت اتوماتیک کار می کنند، ادامه داد: در بیمارستان ها و ادارات همچون مجموعه ها و سازمان های شهرداری تبریز به این چنین امکاناتی نیاز داشتیم که خوشبختانه ماشین سازی تبریز موفق به راه اندازی و ساخت این تونل ها شده است.

شهردار تبریز افزود: هم اکنون ادارات شهرداری تبریز با یک سوم ظرفیت درحال فعالیت بوده و شاهد مراجعات مردمی نیز هستیم که برای همین منظور و حفظ بهداشت عمومی و شکست دادن ویروس کرونا ادارات و سازمان ها به این تونل ها مجهز می شوند.

ایرج شهین باهر به دانش فنی ساخت این تونل نیز اشاره داشت و گفت: دانش فنی بالایی در مجموعه ماشین سازی تبریز وسایر مجموعه های فنی داریم که علیرغم تحریمهای ظالمانه  نیازهایمان را  مرتفع می ساخته ومبارزه با کرونا را آسان تر میکند.

درباره نویسنده

49 نویسنده

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق این سایت برای © 2024 اولکمیز. محفوظ است.