شرایط جدید ثبت نام برای خانوار‌های بدون خودرو اعلام شد

جعفرپور گفت: برای آنکه خانواده‌های بدون خودرو شانس بیشتری در قرعه کشی خودرو‌ها داشته باشند برخی از شرایط ثبت نام را در قرعه کشی‌های بعدی تغییر دادیم.

امیر جعفر پور معاون حمل ونقل وزارت صمت با بیان اینکه فعالیت پیش فروش و فروش فوق العاده که بخش از سوی وزارت صمت در نظر گرفته شده است، گفت: در فروش فوق العاده خودرو یک تا ۹۰ روز بعد از قرعه کشی و در پیش فروش برای ۹۱ تا ۳۶۵ روز بعد از قرعه کشی امکان تحویل خودرو‌ها وجود دارد.

او ادامه داد: نوع مراجعات و بررسی‌های صورت گرفته نشان داد اقداماتی از سوی برخی منتخبان مبنی بر واگذاری امتیازات وجود داشته که زمینه ساز حضور دلالان بود.

جعفر پور بیان کرد: این بررسی‌ها نشان داد که هنوز برخی از سوداگری‌ها وجود دارد، در نتیجه شرایط را به گونه‌ای تعیین کردیم که تنها افراد نیازمند واقعی به خودرو بتوانند برنده شوند.

معاون حمل ونقل وزارت صمت افزود: در این مرحله تنها افرادی می‌توانند از این شرایط استفاده کنند که خودرو ندارند. سابقه ثبت نام خودرو از ۳۶ ماه به ۳۸ ماه تغییر کرد و و برخودار نبودن خانواده‌ها از پلاک فعال تبدیل به شروط اصلی در قرعه کشی پیش فروش خودرو‌ها شده است.

او با اشاره به اینکه در مراحل بعدی قرعه کشی برخی از شروط را ساده سازی خواهیم کرد و کسانی که نیاز به خودرو مجدد در خانواده دارند را انتخاب خواهیم کرد، بیان کرد: به طور قطع متقاضیان باید به این شرایط دقت کنند چراکه در صورت ثبت نام و حذف آنها امکان ثبت نام در مراحل بعدی نخواهد بود.

درباره نویسنده

582 نویسنده

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق این سایت برای © 2024 اولکمیز. محفوظ است.