لغو محدودیت تردد بین شهری/ نقاهتگاه‌های درمانی بجای قرنطینه خانگی

راستگو گفت: با هماهنگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بیمارانی که وضعیت عمومی آن‌ها بهتر بوده و نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارند به نقاهتگاه‌ها منتقل می‌شوند تا روند درمان بیماری خود را در این اماکن تکمیل کنند.

راستگو، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا اظهار داشت: طیق دستور ریاست جمهوری محدودیت‌های تردد بین شهری از امروز برداشته شد.

وی گفت: به عبارت بهتر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی حذف و افراد می‌توانند سفرهای ضروری بین شهری را انجام دهند، البته رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به کرونا شرط ضروری و اساسی است که باید عموم جامعه نسبت به رعایت آن‌ها حس مسئولیت داشته باشند.

راستگو با اشاره به استفاده بیماران کرونایی از نقاهتگاه‌های پیش‌بینی شده خاطر نشان کرد: با هماهنگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بیمارانی که وضعیت عمومی آن‌ها بهتر بوده و نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارند به این نقاهتگاه‌ها منتقل می‌شوند تا روند درمان بیماری خود را در این اماکن تکمیل کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از منازل مردم با رفت‌وآمد همراه بوده و از طرفی امکان قرنطینه کامل وجود ندارد، نقاهتگاه‌ها بهترین مکان برای بهبود این بیماران است، سپاه و ارتش در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده و امکانات مناسب برای بیماران کرونایی فراهم آورده‌اند.

راستگو تاکید کرد: بقیه محدودیت‌های مصوب ستاد ملی کرونا کماکان ادامه دارد و اصناف کم خطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خواهند کرد.

درباره نویسنده

586 نویسنده

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق این سایت برای © 2024 اولکمیز. محفوظ است.