انهدام باند سارقان مسلح در آذربایجان شرقی

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش اولکمیز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “صابر عباس زاده” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در مهرماه سال جاری از مغازه طلافروشی در سطح شهر تبریز بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی شیوه و شگرد سرقت انجام شده، سرکرده باند را شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از هماهنگی با مقام قضائی تعداد ۵ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

سرهنگ “عباس زاده” افزود: با توجه به اینکه سرکرده باند سارقان متواری بود با تلاش ماموران پلیس آگاهی در یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا ۷ نفر از دیگر اعضای این باند سارقان مسلح دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۵ قبضه اسلحه کلت کمری و ۲ قبضه اسلحه شکاری با مهمات مربوطه و مقادیری طلاجات مسروقه کشف شد.

سرهنگ “عباس زاده” با بیان اینکه تحقیقات برای کشف سرقت های دیگر ادامه دارد، خاطر نشان کرد: تاکنون متهمان به ۵ فقره سرقت از طلافروشی و بانک در ۱۰ سال اخیر اعتراف کردند که در این سرقت ها ۱۲ نفر از شهروندان مجروح و متاسفانه ۳ نفر نیز به قتل رسیده بودند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در خاتمه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اقتدار با هرگونه ناامنی برخورد قاطع می کند، به صنوف طلافروشان زرگران توصیه کرد: به هشدارهای پلیسی و ملاحظات انتظامی توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیر متخلفان و مجرمان اقدام شود.

درباره نویسنده

582 نویسنده

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق این سایت برای © 2024 اولکمیز. محفوظ است.