بخش اعظم دخیل در ترور شهید فخری زاده رژیم تبهکار صهیونیست است/ پیگیری برای شناسایی عاملان ترور شهید فخری زاده ادامه دارد

وزیر اطلاعات در خصوص ترور شهید فخری زاده و شناسایی عاملان آن عنوان کرد: قاتلانی که به عنوان مباشران در قتل می‌شناسیم، جزء کوچکی از قضیه هستند و جزء بزرگ قضیه، رژیم تبهکار صهیونیست و اشغال‌گر قدس است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، در رابطه با ترور شهید فخری زاده در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص ترور شهید فخری‌زاده، مطالعات و شناسایی‌های بسیاری انجام شده اما این کار هنوز پایان نیافته و در حال انجام است. امیدواریم با دعای مردم، همت و هوشیاری سربازان امام عصر و ارواحنا فدا و سایر دستگاه‌های اطلاعاتی مرتبط با موضوع، بتوانیم به یاری پرودگار، قاتلان را برای مجازات به دستگاه عدالت بسپاریم.

او افزود: قاتلانی که به عنوان مباشران در قتل می‌شناسیم، جزء کوچکی از قضیه هستند و جزء بزرگ قضیه، رژیم تبهکار صهیونیست و اشغال‌گر قدس است که حیات خود را در حرکات تروریستی، رذیلانه و بزدلانه جست و جو می‌کند. رژیم اشغال‌گر قدس و فلسطین، می‌داند که اگر جمهوری اسلامی با توانمندی فرزندانی چون شهید فخری‌زاده حرکت کند، قطعا باید نابودی نه چندان دور خود را پیش‌بینی کند.

درباره نویسنده

582 نویسنده

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق این سایت برای © 2024 اولکمیز. محفوظ است.