حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با ابراز خرسندی از حضور و مشارکت بی مانند مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال، این حضور را با توجه به شرایط کرونایی استان بسیار چشم گیر دانست.

حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری با اشاره به اهمیت سلامت عمومی جامعه،گفت: بزرگداشت ایام‌الله و تعظیم و تکریم شعائر الهی تعطیل‌بردار نیست و برگزاری مراسم ملی و مذهبی با لحاظ سلامتی مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ از این رو با تصمیم مسئولین مقرر شد امسال به رغم اقبال عمومی مردم به واکسیناسیون، با روند شیوع سویه جدید بیماری کرونا (امیکرون)، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در قالب خودرویی و موتوری برگزار شود.

وی افزود: در مرکز آذربایجان شرقی، راهپیمایی خودرویی و موتوری در یک مسیر مشخص شده اجرا و در کنار این برنامه، تجمع محدود مردمی با لحاظ شرایط جوی و نیز کرونایی در فضای باز محوطه ارک تبریز و یا داخل مصلی با برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی و قرائت قطعنامه پایانی برگزار می‌شود.

بدون تردید انقلاب اسلامی از بطن مردم برخاسته و همیشه این انقلاب متکی به مردم بوده است و در راهپیمایی امروز نیز به همه جهان ثابت می‌شود ایران اسلامی حکومتی مردمی دارد و این مردم از جان و مال خود در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب هیچگاه و کوتاه نخواهند آمد.

خیابان ها، معابر و میادین تبریز از صبح امروز حال و هوای خاصی دارند و سرود‌های انقلابی در گوشه و کنار آن طنین انداز است.

در این میان کاروان خودرو‌های راهپیمایان که حرکت خود را از مقابل مساجد آغاز می‌کنند، شکوه دیگری به راهپیمایی امسال یوم الله ۲۲ بهمن داده است.

درباره نویسنده

582 نویسنده

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق این سایت برای © 2024 اولکمیز. محفوظ است.