مشکلی برای بودجه فضای سبز سال آینده تبریز نداریم

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در مورد بودجه فضای سبز برای سال آینده مشکلی نداریم و امیدواریم در فصل بهار بتوانیم قسمت عمده ای از درختکاری، کاشت نهال و گل آرایی در سطح شهر را انجام دهیم.

شهرام دبیری در بازدید از مرکز تولیدات گل و گیاه شهرداری تبریز با اشاره به آماده سازی و پرورش گل برای کاشت در عید نوروز و فصل بهار، اظهار کرد: در طراحی فضای سبز شهری، به استفاده از طراحی های زیبایی آفرین، تاکید داریم.
وی ادامه داد: در مرکز تولیدات گل و گیاه شهرداری تبریز نهال های زیادی کاشته می شود که امیدواریم این موضوع تقویت شود تا بتوانیم در امر پرورش گل و گیاه خودکفا شده و همه نهال ها و گل های مورد نیاز را خودمان پرورش دهیم.
وی با بیان این که تولید و پرورش گل و گیاه موجب اشتغالزایی نیز می شود، تاکید کرد: تلاش می کنیم چنین فرصت ها و مکان هایی را توسعه داده و در آینده خودکفا شویم. با تقویت مرکز تولیدات گل و گیاه شهرداری تبریز، می توانیم در تولید گل و نهال به خودکفایی برسیم.
دبیری افزود: سال آتی که سال فضای سبز و درختکاری نامگذرای شده و طراحی و اقدامات فضای سبز به گونه ای خواهد بود که بتوانیم قدم های خوبی برداشته و کاشت یک میلیون اصله نهال را عملیاتی کنیم.
وی گفت: در نظر داریم این یک میلیون اصله نهال به صورت پایدار پرورش یابد؛ از مردم هم می خواهیم در این زمینه مشارکت کنند و خودشان پای کار آمده و در نگهداری این نهال ها به شهرداری کمک کنند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در خصوص میزان تخصیص بودجه برای فضای سبز در سال ۹۹، ادامه داد: هم در بودجه سال ۹۹ و هم در تبصره ها رقم خوبی برای توسعه فضای سبز اختصاص پیدا کرده است.

درباره نویسنده

582 نویسنده

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق این سایت برای © 2024 اولکمیز. محفوظ است.